Mi się wcale nie podobają... w ogóle nie znoszę okularów z salonu piękności... d:
No ja też nie noszę xd ale gdybym miała nosić to są nawet ok xd
Mi się wcale nie podobają... w ogóle nie znoszę okularów z salonu piękności... d:
OdpowiedzUsuńNo ja też nie noszę xd ale gdybym miała nosić to są nawet ok xd
OdpowiedzUsuń